Návrh propojení pardubické spojky a trati Brno hl.n. - Kutná Hora hl.n. v Havlíčkově Brodě

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstract
Cílem diplomové práce je návrh nového propojení tzv. pardubické spojky a trati Brno hl. n. - Kutná Hora hl. n. v Havlíčkově Brodě, které umožní bezúvraťovou jízdu Brno - Havlíčkův Brod - Jihlava a zpět.
The aim of diploma thesis is design of new connection in Havlickuv Brod. New connection will enable passage without setting-back between Brno and Jihlava in Havlickuv Brod.
Description
Citation
DOHNAL, M. Návrh propojení pardubické spojky a trati Brno hl.n. - Kutná Hora hl.n. v Havlíčkově Brodě [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební. 2020.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Konstrukce a dopravní stavby
Comittee
prof. Ing. Libor Ižvolt, Ph.D. - předseda, doc. Ing. Otto Plášek, Ph.D. - místopředseda, Ing. Erik Dušek - tajemník, Ing. Miroslav Hartmann - člen, Ing. Leopold Hudeček, Ph.D. - člen, Ing. Mojmír Nejezchleb - člen, doc. Ing. Hana Krejčiříková, CSc. - člen, Ing. Petr Rotschein - člen, prof. Ing. Jaroslav Smutný, Ph.D. - člen, Ing. Richard Svoboda, Ph.D. - člen, Ing. Tomáš Říha - člen, Ing. Tibor Trnovszký - člen, doc. Ing. Martin Lidmila, Ph.D. - člen,
Date of acceptance
2020-01-28
Defence
Student Bc. Michal Dohnal nejprve prezentoval svoji závěrečnou práci s názvem Návrh propojení pardubické spojky a trati Brno hl.n. - Kutná hora hl.n. v Havlíčkově Brodě. Dále byl přečten posudek vedoucího práce a posudek oponenta. Ing. Hudeček: Proč jste vybral výslednou variantu? Odpověď: Nedělal jsem multikriteriální analýzu, ale bral jsem v úvahu více faktorů a podle toho vybíral. Podrobnější analýza by bylo vhodná. Ing. Nejezchleb: Bylo v zadání práce, abyste vyřešil průjezd nákladních vlaků skrz stanici? Odpověď: Nebylo, ale řešil jsem to. doc. Plášek: Jak si představujete řešení dlouhé mostní konstrukce a koleje na mostě? Odpověď: Student popsal druh mostní konstrukce, který by zvolil. Kontroloval i maximální délky bezstykové koleje a podle tabulky v normě vyhovují. prof. Ižvolt: Proč jste zvolil skloněnou plán tělesa železničního spodku? A proč jste na některých místech navrhl vodorovnou a někde skloněnou? Odpověď: Přišlo mi to vhodné. Otázka: Proč jste budoval násep z daného druhu zeminy? Dále profesor přednesl pár výhrad k návrhu a popisu příčného řezu. Odpověď: Student se snažil komentovat výhrady.
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO