Založení malé kavárny

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
D
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Cieľom tejto diplomovej práce je zostavenie podnikateľského plánu pre malú kaviareň. Práca začína dôkladnou analýzou všeobecného a špecifického okolia podniku a zistením silných a slabých stránok začínajúceho podniku. Ďalej sa pokračuje identifikáciou cieľovej skupiny zákazníkov. Na základe týchto analýz je vytvorený ucelený podnikateľský plán pre založenie podniku typu kaviareň spolu s marketingovým plánom, finančným plánom a analýzou rizík.
The aim of the thesis is to draw up a business plan for a small cafe. Thesis begins with thorough analysis of general and field business environment and uncovering strengths and weaknesses of a new beginning company. Then a target customer group is identified. Based on those analyses, a comprehensive business plan for establishing a cafe is created along with marketing plan, financial plan and risk analysis.
Description
Citation
ZATLOUKALOVÁ, P. Založení malé kavárny [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
sk
Study field
Podnikové finance a obchod
Comittee
doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (předseda) doc. Ing. Peter Chudý, Ph.D., MBA (místopředseda) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (člen) prof. Ing. et Ing. Stanislav Škapa, Ph.D. (člen) Ing. Michaela Beranová, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2011-06-16
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO