Návrh komunikační strategie pro značku Telstar

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
V této práci jsou aplikovány poznatky z oblasti marketingové komunikace a navrženy nástroje komunikačního mixu s využitím nových trendů jako součást konceptu komunikační strategie. Konečnému návrhu marketingové komunikace firmy předchází analýza obecného, oborového a vnitřního prostředí firmy a zhodnocení současného stavu.
In this thesis there is applied knowledge of marketing communication and is proposed communication mix with new trends as part of the concept of communication strategy. Final design of marketing communication had been preceding the analysis of general, occupational and internal environment of the company and evaluation of the current situation.
Description
Citation
KRUSBERSKÁ, D. Návrh komunikační strategie pro značku Telstar [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Podnikové finance a obchod
Comittee
prof. Ing. Petr Němeček, DrSc. (předseda) Ing. Ivana Groligová, CSc. (místopředseda) prof. Ing. Alena Kocmanová, Ph.D. (člen) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (člen) Ing. Jaroslav Rompotl (člen)
Date of acceptance
2010-06-16
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Přístup k plnému textu prostřednictvím internetu byl licenční smlouvou omezen na dobu 10 roku/let
DOI
Collections
Citace PRO