Analýza, návrh a implementace elektronického obchodu společnosti

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Předmětem diplomové práce „Analýza, návrh a implementace elektronického obchodu společnosti“ je analýza trhu internetových obchodů a zavedení nového řešení elektronického obchodu. První kapitola je věnována teorii, ve druhé kapitole popisuji charakteristické vlastnosti současných systému. Třetí kapitola se zabývá webovou použitelností, SEO optimalizací a implementací internetového obchodu do podniku.
Notation The goal of the submitted diploma thesis “Analysis, Design and Implementaion of Company's E-commerce” is analyze market of e-commerce system's and installation of a new internet shop. First part is devoted to theory, in the second part I describe characteristic features of present systems. Third part is concerned with web usability, SEO optimization and implementation internet shop into company.
Description
Citation
PŘÍVARA, T. Analýza, návrh a implementace elektronického obchodu společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2010.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA (předseda) Ing. Dagmar Matějková (místopředseda) doc. Ing. Miloš Koch, CSc. (člen) Ing. Eva Tomášková, Ph.D. (člen) Ing. Zdeňka Videcká, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2010-06-15
Defence
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO