Návrh úprav mezinárodní marketingové strategie vybrané společnosti

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce se zaměřuje na pozměňovací návrhy současně uplatňované marketingové strategie společnosti Letiště Brno, a.s. tak, aby byla v souladu s krátkodobými i dlouhodobými cíli. Teoretická část práce se zabývá pochopením oblasti marketingu a dále popisuje leteckou dopravu a fungování letišť. V praktické části je provedena analýza současného stavu a na základě zjištěných skutečností jsou vytvořeny vlastní návrhy a doporučení.
The diploma thesis focuses on amendments of marketing strategy of Airport Brno, a.s. so that it is consistent with both the short-term objectives and the long-term objectives. The theoretical part of the thesis deals with understanding marketing and describes air transport and airports activities. In the practical part is an analysis of the current situation and based on the findings were created own proposals and recommendations.
Description
Citation
PROKOPOVÁ, M. Návrh úprav mezinárodní marketingové strategie vybrané společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
bez specializace
Comittee
doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Radek Doskočil, Ph.D., MSc (místopředseda) Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (člen) Ing. Markéta Kruntorádová, Ph.D. (člen) prof. Ing. Mirko Dohnal, DrSc. (člen)
Date of acceptance
2020-07-09
Defence
otázka vedoucího práce - odpovězeno otázka oponenta práce - odpovězeno doc. Doskočil - Cílem práce je navrhnout a upravit marketingovou strategii. V jakém směru ovlivňuje stávající firemní strategii letiště? - částečně odpovězeno doc. Doskočil - Jaká data a jaké dokumenty jste používala pro definování jednotlivých návrhů uvedených v diplomové práci? - částečně odpovězeno doc. Doskočil - Jaký je rozdíl mezi marketingovou strategií a mezinárodní marketingovou strategií? - částečně odpovězeno prof. Dohnal - Pokud bychom teoreticky uvažovali o zrušení brněnského letiště s dostatečnou náhradou vlakové dopravy do ostatních krajských měst či nejlbližších zahraničních mezinárodních letišť, je v takovém případě možné letiště zrušit, či je nepostradatelné? - odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO