Podpora hry Sagrada na mobilním telefonu s OS Android

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstract
Cílem této práce je vytvořit podpůrnou aplikaci k deskové hře Sagrada na mobilní zařízení s OS Android. Řešení se skládá z detekce a rozpoznání karty herního vzoru a kostek na hrací ploše za využití knihovny OpenCV. Následně je poskytnuta podpora, v průběhu a na závěr hry, pro výpočet bodů a kontrolu pravidel pro jednoho i více hráčů. Tyto funkce dovolují spravovat data více hráčů na jednom mobilním zařízení a pomáhají k rychlejší kontrole pravidel a výpočtu bodů. Funkce zároveň poskytují pomoc začínajícím hráčům k lepšímu pochopení hry.
The aim of this thesis is to create support application for board game Sagrada on mobile devices with OS Android. The solution consist of detection and recognition of the game pattern card and dices on board using the OpenCV library. Subsequently, support is provided, in any state of the game, for points calculation and rules checking for any number of players. These functions allow management of data for multiple users on one mobile device and help with faster rules checking and points calculation. Functions also help for beginners in understanding the game.
Description
Citation
TRNĚNÝ, J. Podpora hry Sagrada na mobilním telefonu s OS Android [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2020.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Informační technologie
Comittee
prof. Ing. Adam Herout, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Zdeněk Vašíček, Ph.D. (místopředseda) Ing. Radek Kočí, Ph.D. (člen) Ing. Zbyněk Křivka, Ph.D. (člen) Ing. Michal Španěl, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2020-07-08
Defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm C. Otázky u obhajoby: V práci jste použil zpracování obrazu bez použití serveru přímo v mobilním zařízení. Vidíte nějakou potenciální výhodu, pokud by server ke zpracování použit byl? Jak byste řešil zjednodušení pro hráče, aby nemusel při focení karet specifikovat oblast detekce? Jak byste řešil detekci vzorových karet, pokud by neplatilo pravidlo o referenčních slotech, o které se ve vyhodnocení můžete opřít? Jak se aplikace používá v reálu? Jak je aplikace robustní vůči různým osvětlením?
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO