Návrhové vzory pro uživatelské rozhraní systému zákaznické podpory

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstract
Tato práce se zaměřuje na zvýšení efektivity zaměstnanců v oddělení zákaznické podpory při zpracování komplexních úloh. Zaměstnanci firmy Kiwi.com používali nevyhovující informační systémy. Cílem je vytvořit návrhové vzory pro tvorbu uživatelského rozhraní informačního systému, který bude navrhován a vyvíjen inkrementálně. Informační systém má obsahovat optimalizovaná uživatelská rozhraní pro zpracování jednotlivých úloh. Návrhové vzory zajistí škálovatelnost, konzistenci a usnadní údržbu systému.
This thesis is focused on increasing the efficiency of processing complex tasks by customer support employees. Employees of company Kiwi.com have been using insufficient information systems. The goal is to create design patterns for creating the user interface of an information system, which will be designed and developed incrementally. The information system will contain user interfaces, that will be optimized for the processing of individual tasks. Design patterns ensure its scalability, consistency, and facilitate system maintenance.
Description
Citation
JEMELKA, M. Návrhové vzory pro uživatelské rozhraní systému zákaznické podpory [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2020.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Informační technologie
Comittee
prof. Ing. Adam Herout, Ph.D. (předseda) prof. Ing. Martin Drahanský, Ph.D. (místopředseda) Ing. Vladimír Bartík, Ph.D. (člen) Ing. Martin Hrubý, Ph.D. (člen) Ing. Tomáš Martínek, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2020-07-10
Defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm výborně (A). Otázky u obhajoby: Jak jsou úkoly (například pro odbavení) rozdělené do sekvence menších kroku? Co se stane když nastane chyba která není popsána v novém UI? Na jakém vzorku dat jste měřil skóre SUS před a po změnách? Šlo o zaměstnance firmy nebo i o externisty? Kolik lidí by celkem mělo se systémem pracovat? Co Vás překvapilo při řešení práce? Jaké jste získal nové zkušenosti?
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO