Uplatnění věrnostního programu ve strategii společnosti Assistcar s.r.o.

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Předmětem diplomové práce je tvorba věrnostního programu pro společnost Assistcar, s.r.o. Tato společnost nabízí rozsáhlé služby v autoopravárenském průmyslu a věrnostní program je to, co společnosti chybí. Diplomová práce obsahuje teoretickou, analytickou a praktickou část. V první části je zpracován teoretický základ, který je nutný pro správnou tvorbu věrnostního programu. Analytická část se skládá z analýzy dostupných a fungujících věrnostní programů. Dále z analýzy konkurenčních programů a celého podniku. Praktická část obsahuje tvorbu konkrétního věrnostního programu pro společnost.
The subject of this diploma thesis is the creation of loyalty program for Assistcar, s.r.o. This company offers extensive services in the auto repair industry and the loyalty program is what the company is missing. The diploma thesis contains a theoretical, analytical and practical part. In the first part the theoretical basis is elaborated, which is necessary for the correct creation of the loyalty program. The analytical part consists of an analysis of available and functioning loyalty programs. Further analysis of competitive programs and the whole business. The practical part includes the creation of a specific loyalty program for the company.
Description
Citation
KALMAN, R. Uplatnění věrnostního programu ve strategii společnosti Assistcar s.r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (místopředseda) Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen) Ing. Veronika Bumberová, Ph.D. (člen) Ing. Kateřina Fojtů, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2020-07-13
Defence
otázky vedoucího - zodpovězeno otázky oponenta - zodpovězeno doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA: Kde se nachází bod zvratu? Zodpovězeno Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS.: Kdo je klíčový zákazník pro firmu (FO/PO)? Jaké je procento obsloužených zákazníků (poměr FO:PO)? Jaká je výše hrubé mzdy automechanika na výplatní pásce? Zodpovězeno Ing. Veronika Bumberová, Ph.D.: SWOT matice - příležitosti - student zjistil faktor potenciál spolupráce s firmami, nabízející operativní leasing, kde se analýza nachází? Co je graf č. 7 - postoj klientů (vysvětlit data na osách)? Zodpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO