Marketingová komunikace

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práca sa zaoberá marketingovou komunikáciou internetového obchodu s krmivom a potrebami pre psov. Práca vychádza z teoretických poznatkov, na ktorých je založená analýza. Dáta z analýzy sú následne spracované a interpretované za cieľom zefektívniť komunikáciu s cieľovou skupinou a zvýšiť návratnosť investícií vkladaných do jednotlivých komunikačných kanálov.
The diploma thesis deals with the marketing communication of the e-commerce selling food and needs for dogs. The thesis is based on the theoretical knowledge on which the analysis is based. Data from the analysis is then processed and interpreted in order to make communication with the target group more efficient and increase the return on investments inserted into individual communication channels.
Description
Citation
SEDLÁK, R. Marketingová komunikace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Tomáš Meluzín, Ph.D. (předseda) prof. Ing. et Ing. Stanislav Škapa, Ph.D. (místopředseda) Ing. Lenka Smolíková, Ph.D. (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen) Ing. Tomáš Poláček, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2020-07-10
Defence
Otázky vedoucího: odpovězeny Otázky oponenta: odpovězeny doc. Meluzín: U SWOT analýzy máme příležitosti a hrozby, popište mi příležitosti a hrozby u COVIDu. odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO