Marketingový mix společnosti

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce se zaměřuje na marketingový mix společnosti PIKANT. V teoretické části jsou popsány důležité pojmy z marketingu a vybrané analýzy. Analytická část práce obsahuje analýzy vnějšího a vnitřního prostředí a analýzu současného marketingového mixu společnosti. Na základě zjištěných výsledků jsou v závěrečné části uvedeny možné návrhy na zlepšení marketingového mixu.
Master’s thesis focuses on the marketing mix of PIKANT. The theoretical part describes important terms from marketing and selected analysis. The analytical part contains analyzes of external and internal environment and current marketing mixes of the company. Based on the findings, possible suggestions for improving the marketing mix are presented.
Description
Citation
ŠUMBERA, P. Marketingový mix společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
doc. Ing. Zdeňka Konečná, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Radek Doskočil, Ph.D., MSc (místopředseda) Ing. Vladimír Bartošek, Ph.D. (člen) Ing. Roman Ptáček, Ph.D. (člen) Ing. Jan Luhan, Ph.D., MSc (člen)
Date of acceptance
2020-07-14
Defence
Otázky oponenta - odpovězeno Otázky členů komise: doc. Ing. Radek Doskočil, Ph.D., MSc - Na základě jakých kriterií jste dospěl k závěru, že není potřeba realizovat změny v oblasti produktu a ceny v rámci marketingového mixu - odpovězeno Ing. Jan Luhan, Ph.D., MSc - Analyzoval jste možnosti vyhodnocení vašich návrhů z pohledu efektivity? Jak se dala tato efektivita vyhodnotit? - odpovězeno Ing. Vladimír Bartošek, Ph.D. - Jak byly analyzovány časy vytížení a prostojů nákl. automobilu - odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO