Návrh komunikačního mixu vybraného podniku

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu současného komunikačního mixu vybraného podniku, zjišťuje marketingové nedostatky a navrhuje nové nástroje komunikačního mixu. Diplomová práce je rozdělena do tří částí. V první části jsou vysvětlena teoretická východiska. Druhá část diplomové práce se zabývá interní a externí analýzou a třetí část obsahuje vlastní návrhy na nové prvky komunikačního mixu vybraného podniku.
This diploma thesis focuses on the analysis of the current communication mix of the selected company, identifies the marketing deficiencies and proposes new tools of the communication mix. The thesis is divided into three parts. The first part explains the theoretical background. The second part of the thesis deals with internal and external analysis and the third part contains own proposals for new elements of communication mix of the selected company.
Description
Citation
KONEČNÁ, L. Návrh komunikačního mixu vybraného podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (místopředseda) Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen) Ing. Veronika Bumberová, Ph.D. (člen) Ing. Kateřina Fojtů, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2020-07-13
Defence
otázky vedoucího - zodpovězeno otázky obhajoby - zodpovězeno Ing. Veronika Bumberová, Ph.D.: Zohledňovala jste v dotazníkovém šetření sestavení komunikačního mixu s ohledem na B2B a na B2C? zodpovězeno Proč jste používala metodu SLEPT v rámci analýzy? zodpovězeno Jaký je výstup ze 7S analýzy? Jde o vzájemné sladění jednotlivých faktorů? zodpovězeno doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA: Jak často navštěvují zákazníci pneuservis, zohledňovala jste váhu ve výstupu z dotazníkového šetření? zodpovězeno Jaká je průměrná marže v pneuservisu? zodpovězeno doc. Ing. Robert Zich, Ph.D.: Otázka vedoucího práce - jedná se o nové zákazníky anebo o stále zákazníky? zodpovězeno Kde berete jistotu, že zákazníci budou nakupovat na eshopu? zodpovězeno SWOT analýza - jaké silné stránky z této analýzy využíváte v komunikačním mixu? zodpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO