Návrh komunikačního mixu ve vybraném podniku

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce se zabývá návrhem komunikačního mixu pro podnik provozující kamenný i internetový obchod. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení základních pojmů v oblasti marketingu a komunikace. Analytická část se zabývá současným stavem podniku, stanovením možných nedostatků a následně návrhem nového komunikačního mixu. Nový komunikační mix by měl přispět k lepšímu postavení na trhu a k přilákání nových zákazníků.
This theses deals with the communication mix for the shop and e-shop. The theoretical part of the thesis deals with marketing terminology. The analytical part of the thesis contains current state of the company in order to discover its core problems and drawing up new communication mix. New communication mix should improve strenghten its market position and attract new customers.
Description
Citation
MATOUŠKOVÁ, P. Návrh komunikačního mixu ve vybraném podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (místopředseda) Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen) Ing. Veronika Bumberová, Ph.D. (člen) Ing. Kateřina Fojtů, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2020-07-15
Defence
otázky vedoucího - zodpovězeno otázky oponenta - zodpovězeno Ing. Veronika Bumberová, Ph.D. Ze SWOT matice vyplývá, že by se firma měla ubírat strategií maxi maxi. Jaká je současná marketingová strategie firmy? Částečně zodpovězeno. Jaký je rozdíl mezi příjmem a tržbou? Nezodpovězeno. doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA Máte uveden cíl: Lepší postavení na trhu a přilákání zákazníků. Jakým způsobem byste ověřila, že jste docílila lepšího postavení na trhu? Částečně zodpovězeno. Jak byste charakterizovala věrného zákazníka? Částečně zodpovězeno. doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. Otázka v průzkumu - jak se lidé dozvěděli o obchodu? Mohli vybírat pouze z jedné varianty anebo měli více možností odpovědi? Částečně zodpovězeno. Hlasováním bylo určeno, že výsledná známka z obhajoby je C (3:1).
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO