Návrh na úpravu prvků marketingového mixu

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato diplomová práce pojednává o nově zavedené firmě, jejíž majitel vynalezl nový produkt na slackline. V teoretické části budou objasněny různé pojmy, jako například marketing, marketingový mix a jeho dílčí prvky. Dále bude popsána metodika marketingového výzkumu. V praktické části této diplomové práce bude popsána firma a bude provedena analýza vnějšího prostředí a analýza konkurence, dále analýza prvků marketingového mixu a marketingový výzkum na potenciálních zákaznících, na které firma cílí. Na základě předchozích analýz a výzkumu a jejich výsledků budou formovány návrhy na opatření ke zkvalitnění marketingového mixu podniku.
This diploma thesis is about a newly established company whose owner invented a new product for slackline. In the theoretical part will be explained various terms such as marketing, marketing mix and its sub-elements. Further, the methodology of marketing research will be described. The practical part of this thesis will describe the company and will analyze the external environment and the analysis of competition, analysis of marketing mix elements and marketing research on potential customers to which the company targets. Based on previous analyzes and research will be the proposals for improvement of the marketing mix of the company formed.
Description
Citation
PAJKRTOVÁ, J. Návrh na úpravu prvků marketingového mixu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA (předseda) doc. RNDr. Anna Putnová, Ph.D., MBA (místopředseda) Ing. Zdeňka Videcká, Ph.D. (člen) Ing. Nina Bočková, Ph.D. (člen) Ing. Bernard Neuwirth, Ph.D., MSc (člen)
Date of acceptance
2020-07-14
Defence
otázka vedoucího - zodpovězeno otázky oponenta - zodpovězeno Ing. Videcká - Říkala jste, že kvalita produktu je testována. Vzniká z toho nějaký certifikát? - zodpovězeno Ing. Videcká - Kdy přesně jste vydefinovala ten moment, že procesy by se měly zlepšovat? - zodpovězeno doc. Putnová - Produkt je rozdílný pro vrcholové sportovce i rekreační užití? Existují různé typy? -zodpovězeno doc. Putnová - Vy se specializujete na vrcholové sportovce? - zodpovězeno prof. Koráb - Z hlediska materiálu, z čeho je produkt vyroben? - zodpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO