Strategický rozvoj značky

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce se zabývá návrhy pro rozvoj a budování značky u maloobchodní společnosti Goled, která se zabývá online prodejem LED osvětlení. V práci jsou identifikovány vhodné teoretické koncepty pro rozvoj značky. Nejprve je analyzována společnost, samotná značka Goled a její postavení vůči zákazníkům a konkurenci. Práce využívá především zkušenosti stávajících zákazníků značky, které následně využívá pro návrhy vhodného budování a rozvoje značky Goled.
The diploma thesis deals with proposals for the development and building of a brand at the retail company Goled, which deals with the online sale of LED lighting. The thesis identifies suitable theoretical concepts for brand development. First is analyzed the company, the Goled brand itself and then its position to customers and competitor. The work mainly uses the experience of existing customers of the brand, which it then uses to design appropriate building and development of the Goled brand.
Description
Citation
BERAN, J. Strategický rozvoj značky [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (místopředseda) Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen) Ing. Veronika Bumberová, Ph.D. (člen) Ing. Tomáš Heralecký, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2020-07-10
Defence
Otázky vedoucího: odpovězeno Otázky oponenta: odpovězeno Otázky komise: Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS.: - Jakou verzi platební brány byste vybral, jaké z toho plynou náklady? - odpovězeno - Jaká je vytíženost stávajících zaměstnanců? - odpovězeno doc. Ing. Vladimír Chalupský CSc., MBA: - Jaká je typická výše objednávky? - odpovězeno - Pracoval jste s frekvencí nákupu v rámci analýzy dat? - odpovězeno Ing. Veronika Bumberová, Ph.D.: - Jaká je přínosová stránka návrhu? - částečně odpovězeno - Domnívám se správně, že je navhrovaný koncept založen na stakeholderském přístupu? - odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO