Strategické řízení rozvoje podniku

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce se zabývá strategickým řízením rozvoje vybraného podniku. Hlavním cílem práce je návrh business strategie a její implementace prostřednictví marketingových komunikačních nástrojů na trhu služeb. Cílem teoretické části je definovat pojmy týkající se dané problematiky, které dále poslouží v analytické i návrhové části práce. Cílem analytické části je stanovit potenciál podniku a zajistit východiska pro návrhy práce. Poslední část diplomové práce se zabývá samotným návrhem strategie, která bude podniku sloužit po dobu tří let. Pro zpracování bylo využito interních dokumentů i rozhovoru s majitelem podniku a veřejně dostupných zdrojů.
This diploma thesis deals with the strategic management of a chosen company. The main objective is to propose a business strategy and its implementation using marketing communication tools in the services market. The goal of the theoretical part is to define terms related to these issues, which are going to be used in further parts of analysis and proposals. The goal of the analytic part is to determine a potential of the company and to provide foundation for the proposal. The ultimate part deals with the strategy proposal, which is going to serve the company for three years. Internal documents, an interview with the owner of the company, and public sources were used to create this diploma thesis.
Description
Citation
MENZLOVÁ, T. Strategické řízení rozvoje podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Vladimír Chalupský, CSc., MBA (místopředseda) Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen) Ing. Veronika Bumberová, Ph.D. (člen) Ing. Kateřina Fojtů, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2020-07-14
Defence
otázky vedoucího - zodpovězeno otázky oponenta - zodpovězeno Ing. Veronika Bumberová, Ph.D. Jak se nová strategie liší od původní? Zodpovězeno. Nejvyšší strategie zahruje získávání konstantních dividend majitelů. Tato strategie se překlopila do marketingové strategie, a ta do obchodního modelu, je to správně? Na čem závisí obchodní strategie? Zodpovězeno. Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. V návaznosti na rizika, kolik jich bylo celkově identifikováno? Zodpovězeno. Riziko - nezkušený marketér - tato pozice však doposud neexistuje ve firmě? Vysvětlete. Zodpovězeno.
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO