Inovativní herní demo

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstract
Cílem bakalářské práce je vytvořit procedurální generátor, který vygeneruje herní mapu na základě schopností herní postavy. Práce zkoumá vlastnosti již existujících řešení - tedy her, jež obsahují procedurálně generované prostředí, anebo prostředí, k jehož zdolání jsou vyžadovány speciální schopnosti herní postavy. Následně se zabývá nezbytnými základy jak vývojového prostředí pro vývoj her, tak procedurálního generování. Na základě získaných informací se poté zaměřuje na návrh a implementaci herní postavy i procedurálního generátoru mapy.
The aim of the Bachelor's thesis is to create a procedural generator, which is able to generate game map based on abilities of a game character. The thesis investigates features of already existing solutions - games, which contain procedurally generated environment, or the environment, which requires special abilities of a game character. Consequently, the thesis is engaged in the basics of both integrated development environment and procedural generation. Based on information acquired so far, the thesis is focused on designing and implementing the game character and the procedural map generator.
Description
Citation
KAZÍK, T. Inovativní herní demo [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2020.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Informační technologie
Comittee
doc. Ing. Peter Chudý, Ph.D., MBA (předseda) doc. RNDr. Pavel Smrž, Ph.D. (místopředseda) Ing. Petr Matoušek, Ph.D., M.A. (člen) Ing. Filip Orság, Ph.D. (člen) doc. Ing. Zdeněk Vašíček, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2020-08-27
Defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm B. Otázky u obhajoby: Narazil jste během implementace na problémy s přesností desetinných čísel, například u srovnávání směrových vektorů pohybu postavy? Z jakého důvodu používáte dva druhy checkpointů (místnost a plocha)? V sekci 9.2.2 se hovoří o nutnosti generovat trojúhelníky dvakrát s opačnou orientací aby bylo možné vidět zeď "z vnějšku i zevnitř". Zdi tedy v mapě mají nulovou hloubku? Nedochází k tzv. depth-fight efektu? V kapitole 11 je zmínka o možné špatně vygenerované mapě. Existují postupy jak tento chybný výsledek detekovat? S jakou přesností počítáte? Proč jste si vybral toto téma?
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO