Žonglérské míčky Infinity

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta výtvarných umění
Abstract
Cílem bakalářské práce je popsat autorovu cestu navrhování žonglérských míčků a zakládání žonglérské značky. Autor popisuje historii projektu a vysvětluje svá rozhodnutí, která jako designér, podnikatel a žonglér v jedné osobě dělal. Hlavními tématy jsou produktový design, ale také výroba a marketing jako nezanedbatelné součásti designu.
The goal of the Bachelor’s Thesis is to describe the author’s path of designing juggling balls and setting up a juggling balls brand, and to explain the decisions, which he as a designer, entrepreneur and juggler in one person makes. The main issue is not only product design as such but also production and marketing as a non-negligible part of design.
Description
Citation
PECA, V. Žonglérské míčky Infinity [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta výtvarných umění. .
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Design
Comittee
Mgr. Zuzana Kubíková (předseda) doc. MgA. Mikuláš Macháček (člen) MgA. Vojtěch Vaněk (člen) MgA. Tereza Hejmová (člen) MgA. Tomáš Hrůza (člen) PhDr. Ladislav Jackson (člen) Mgr. Miroslav Maixner, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
Defence
Obhajova byla zahájena představením práce (prezentace díla spojená s praktickou ukázkou doprovozená autorským komentářem). Po přečtení posudků a zodpovězení v nich položených otázek byla zahájena rozprava. Jeden z dotazů se týkal brandingu – užití loga a marketingové strategie. Bakalářská práce byla v diskuzi hodnocena pozitivně.
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO