Spokojenost zákazníků vybrané společnosti a návrhy na její zvýšení

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce se zaměřuje na vytvoření takových návrhů, které povedou ke zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků daného podnikatelského subjektu. Na základě teoretických poznatků je provedena krátká analýza marketingového mixu i prostředí, ve kterém se subjekt nachází. Hlavní část práce je zaměřena na marketingový výzkum spokojenosti zákazníků a jeho zhodnocení. Následně jsou vypracována doporučení, jak dosáhnout zlepšení dosavadní situace.
The primary aim of this diploma thesis is to suggest proposals leading to the increased level of customer´s satisfaction based on the obtained theoretical knowledge as well as on the performed analysis of the current state and the marketing research.
Description
Citation
POLOVÁ, S. Spokojenost zákazníků vybrané společnosti a návrhy na její zvýšení [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (předseda) doc. RNDr. Anna Putnová, Ph.D., MBA (místopředseda) Ing. Vladimír Bartošek, Ph.D. (člen) Ing. Tomáš Heralecký, Ph.D. (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2020-09-09
Defence
Otázky vedoucího: odpovězeno Otázky oponenta: odpovězeno Ing. Schüller: Podle čeho jste stanovala varianty pesimistické a optimistické? odpovězeno Ing. Heralecký: Kdo bude jednotlivé návrhy realizovat? odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO