Strategické řízení rozvoje podniku

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
E
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce se zabývá strategickým řízením rozvoje podniku. Hlavním cílem práce je návrh možného směru strategického rozvoje malého podniku. Cílem teoretické části je vymezit pojmy týkající se dané problematiky, které poslouží v analytické a návrhové části práce. Analytická část má za úkol stanovit potenciál podniku a určit možnosti pro návrhy práce. Poslední část diplomové práce je o formulaci strategických opatření směřujících k rozvoji podniku.
Diploma thesis deals with strategic management of company development. The main purpose is suggestion of a strategic way to develop a small company. The aim of a theoretical part is to define an idea related to certain problematics, which helps in analytical and suggestional part of thesis. Analytical part has to define company potential and options of a work suggestions. The last part of diploma thesis is about formulation strategic measures which leads up to company development.
Description
Citation
VODIČKOVÁ, S. Strategické řízení rozvoje podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Zdeňka Konečná, Ph.D. (místopředseda) Ing. Veronika Bumberová, Ph.D. (člen) Ing. Jana Hornungová, Ph.D. (člen) Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen)
Date of acceptance
2020-09-09
Defence
Otázky vedoucího práce - odpovězeno s výhradami Otázky oponenta práce - odpovězeno Ing. Bumberová: Je skutečně Váš cílový zákazník na trhu B2C? Je Váš uvedený cílový trh, definovaný jako celkové obyvatelstvo ČR, adekvátní? - odpovězeno s výhradami Ing. Milichovský: Jak na vaše podnikání působí "obchodní zákoník"? Mapa prodejních míst nezahrnuje sever ČR, proč tedy definujete cílový trh jako obyvatelstvo ČR? Není lepší varianta propagace E-shopu než vytvoření nových prodejních míst? Náklady daných návrhů jsou vyčísleny, jste schopna vyčíslit přínosy jednotlivých návrhů? - odpovězeno s výhradami Ing. Hornungová: Uvádíte ceny jednotlivých produktů, ale ne jejich náklady. Jaká je marže u jednotlivých produktů? Uveďte celkové ekonomické zhodnocení současné situace firmy. - odpovězeno s výhradami
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO