Marketingová strategie vybrané společnosti

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
D
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce je návrhem marketingové strategie zaměřující se na věrnostní programy módní firmy. Věrnostní program slouží k prohlubování vztahu se zákazníky, navýšení tržeb a lepší cílení reklamy. K vybudování fungujícího věrnostního programu je třeba analyzovat současná situaci firmy, ale také zjistit požadavky a přání zákazníku firmy. Neméně důležitým krokem je také představení věrnostních programů ostatních mezinárodních firem.
The master thesis is proposal of marketing strategy focuses mainly on loyalty rewards programs of selected fashion company. The loyalty program serves to deepen the relationship with customers, increase sales and better target advertising. To build a functioning loyalty program, it is necessary to analyse the current situation of the company, but also to find out the requirements and wishes of the company's customer. An equally important step is the introduction of loyalty programs of other international companies.
Description
Citation
LAHNEROVÁ, S. Marketingová strategie vybrané společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
en
Study field
bez specializace
Comittee
doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Zdeňka Konečná, Ph.D. (místopředseda) doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (člen) prof. Ing. Petr Dostál, CSc. (člen) prof. Ing. Mirko Dohnal, DrSc. (člen)
Date of acceptance
2020-09-08
Defence
Question of the thesis supervisor – answered Question of the thesis opponent – answered doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. – Can you name characteristics of a case study? – answered
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO