Hra Sokoban a umělá inteligence

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství
Abstract
Tato práce je zaměřena na řešení hry Sokoban metodami umělé inteligence. Teoretická část popisuje hru Sokoban, problematiku stavového prostoru a princip vybraných prohledávacích algoritmů. V rámci praktické části byly v jazyce Python implementovány popsané algoritmy a bylo vytvořeno grafické uživatelské rozhraní. V závěrečné části byly provedeny srovnávací experimenty.
The thesis is focused on solving the Sokoban game using artificial intelligence algorithms. The first part of the thesis describes the Sokoban game, state space and selected state space search methods. In the second part selected methods were implemented and graphic user interface was created in the Python environment. Comparative experiments were executed in the final part.
Description
Citation
ŽLEBEK, P. Hra Sokoban a umělá inteligence [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2021.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Aplikovaná informatika a řízení
Comittee
doc. Ing. Jan Roupec, Ph.D. (předseda) prof. RNDr. Ing. Jiří Šťastný, CSc. (místopředseda) prof. Ing. Miluše Vítečková, CSc. (člen) doc. Ing. Roman Šenkeřík, Ph.D. (člen) prof. Ing. Dagmar Janáčová, CSc. (člen)
Date of acceptance
2021-06-14
Defence
Student obeznámil komisi s obsahem DP. Následně reagoval na dotazy oponenta. Další dotazy komise: prof. Šťastný – Co jste využil z algoritmu Rolling stones? prof. Vítečková – Co přesně jste v práci dělal (návrh vlastního algoritmu)? doc. Šenkeřík – Který z implantovaných algoritmů spadá mezi metody umělé inteligence?
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO