Strategie rozvoje podniku

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato diplomová práce se zabývá strategií rozvoje podniku s přírodními šperky a doplňky. Na základě strategické analýzy je určena pozice podniku na trhu a jeho konkurenční výhoda. Na základě podnikové vize a strategických cílů je navržena komplexní strategie rozvoje malého podniku včetně časového harmonogramu implementace.
This diploma thesis deals with the strategy of business development of company, which produce natural jewelry and accessories. Based on the strategic analysis, the company's position on the market and its competitive advantage is determined. According to the company's vision and strategic goals, a comprehensive strategy for the development of a small business is proposed, including a time schedule for implementation.
Description
Citation
CEPÁKOVÁ, H. Strategie rozvoje podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2021.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Vojtěch Koráb, Dr., MBA (předseda) doc. RNDr. Anna Putnová, Ph.D., MBA (místopředseda) Ing. et Ing. Pavel Juřica, Ph.D. (člen) Ing. Roman Ptáček, Ph.D. (člen) Ing. Dagmar Řešetková, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2021-06-09
Defence
Otázky oponenta: Vysvětlete proč vnímáte jako silnou stránku- nízkou konkurenci. Není to spíše příležitost? - odpovězeno Jak jste došla k výpočtům pro SWOT analýzu? - odpovězeno Ing. Dagmar Řešetková, Ph.D Jak je myšlen vznik e-shopu, když již teď e-shop existuje? - odpovězeno Jaká je cílová skupina zákazníku? - odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO