Využití interního personálního marketingu ve vybrané společnosti

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práca sa zameriava na personálny marketing a jeho uplatnenie v konkrétnom výrobnom podniku. Charakterizuje koncept, princípy a význam zvolenej problematiky, obsahuje analýzu súčasného stavu spoločnosti podporenú uskutočneným kvalitatívnym výskumom a navrhuje zmeny v internom personálnom marketingu, ktoré môžu prispieť k udržaniu potrebných ľudských zdrojov.
The diploma thesis is focused on personnel marketing and its application in the manufacturing company. It characterizes the concept, principles and significance of the HR marketing. It also contains an analysis of the current company’s situation which is supported by conducted qualitative research. According to this analysis there are formulated suggestions that can contribute to the maintenance of the necessary human resources.
Description
Citation
BUGÁROVÁ, D. Využití interního personálního marketingu ve vybrané společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2021.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
sk
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (předseda) doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (místopředseda) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen) Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (člen) Ing. Karel Doubravský, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2021-06-09
Defence
Otázky vedoucího - odpovězeno Otázky oponenta - odpovězeno Ph.D. Doubravský - Stanovení váh u silných a slabých stránek, vývoj mobilní aplikace. - Odpovězeno doc. Zinecker - Ukazatele ovliňující náklady, tržby. - Odpovězeno prof. Jurová - Pro které automobilové společnosti jsou dodávány díly? - Odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO