Marketingová komunikace

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práca sa zaoberá marketingovou komunikáciou vybranej spoločnosti s názvom Záhradní vinařství. V teoretickej časti bude objasnená daná problematika, z ktorej podklady budú slúžiť k výstupom v analytickej časti práce. Na základe zhotovených analýz bude v návrhovej časti navrhnutá vhodná marketingová komunikácia podniku.
This Diploma thesis focuses on the marketing communication of the company named Záhradní vinařství. The issue of interest will be explained in the theoretical part, which will serve as the foundation for the outputs of the analytical part of the thesis. Based on the conducted analyses, an appropriate marketing communication strategy will be suggested in the practical part of thesis.
Description
Citation
VÁHOVSKÁ, V. Marketingová komunikace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2021.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
sk
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Tomáš Meluzín, Ph.D. (předseda) prof. Ing. et Ing. Stanislav Škapa, Ph.D. (místopředseda) Ing. Lenka Smolíková, Ph.D. (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Luňáček, Ph.D., MBA (člen)
Date of acceptance
2021-06-11
Defence
otázka vedoucího: odpovězeno otázky oponenta: odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO