Marketingový plán společnosti

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou analýzu a návrh tvorby marketingového plánu společnosti OMAP Finanční skupina, a. s. se zaměřením na marketingovou komunikaci společnosti. Návrh dílčích marketingových aktivit pro druhou polovinu roku 2021 a rok 2022 stojí na teoretických podkladech zmíněných v první kapitole práce, dále na souhrnné marketingové analýze podložené dotazníkovým šetřením.
The diploma thesis focuses on marketing analysis and proposal for the creation of a marketing plan of the company OMAP Finanční skupina, a. s. with a focus on marketing communication of the company. Suggestion of the partial marketing activities for the second half of the year 2021 and 2022 is reflecting theoretical background mentioned in the first chapter, further on the summary of marketing analysis based on the survey.
Description
Citation
KRATOCHVÍLA, J. Marketingový plán společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2021.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Alena Kocmanová, Ph.D. (předseda) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (místopředseda) Ing. Martin Mahel, Ph.D. (člen) Ing. Zdeňka Videcká, Ph.D. (člen) RNDr. Zuzana Chvátalová, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2021-06-09
Defence
Otázky vedoucího - Odpovězeno Otázky oponenta - Odpovězeno RNDr.Chvátalová V dotazníku nejvíc dotazovaných v jednom segmentu? Proč?- Odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO