Komunikační mix podniku

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
D
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce se zabývá návrhem komunikačního mixu konkrétního podniku. Skládá se ze tří hlavních částí. První část je teoretická, a jsou v ní uvedena teoretická východiska a pojmy k dané problematice z oblasti marketingu a komunikačního mixu. V analytické části je představen daný podnik a jsou vypracovány potřebné analýzy. Součástí práce je také výzkum v podobě dotazníkového šetření. Dle zjištěných výsledků jsou na konci práce uvedeny možné návrhy na zlepšení komunikačního mixu.
The Master thesis is based around the planning of the communication mix of a specific firm. It consists of three main parts. The first part is theoretical, and contains theoretical resources and concepts related to the subject matter from the standpoint of marketing and the communication mix. The analytical section introduces the subject firm and contains the necessary analyses. The thesis also includes research in the form of a survey. For a conclusion, the project proposes possible methods of improving the communication mix based on the gathered data.
Description
Citation
ŠVÁB, M. Komunikační mix podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2021.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (místopředseda) Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen) Ing. Marcel Rolf Pfeifer, Ph.D. (člen) Ing. Jan Pěta, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2021-06-10
Defence
otázky vedoucího - zodpovězeno v plném rozsahu otázky oponenta - zodpovězeno v plném rozsahu doc. Ing. Robert Zich, Ph.D.: Začal jste návrhem slevovou kartičkou, proč? Ze kterého faktoru ve SWOT analýze vycházíte? Kde ze SWOT analýzy vyplývá, že věrnostní program řeší některý z uvedených problémů? - zodpovězeno částečně doc. Ing. Robert Zich, Ph.D.: Jak jste pojal spokojenost zákazníka? - zodpovězeno částečně doc. Ing. Robert Zich, Ph.D.: Co je to příležitost ve SWOT analýze? - zodpovězeno částečně doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D.: Cíl práce bylo navrhnout komunikační mix společnosti. V analýzách se ale současné komunikaci společnosti věnujete velmi málo. Z mého pohledu nemáte návrhy podložené dostatečnou analýzou. Z čeho tedy plynou návrhy? Na základě čeho jste návrhy sestavil? - zodpovězeno v plném rozsahu doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D.: Proč jste tedy prováděl všechny analýzy? - zodpovězeno částečně doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D.: Ve které části analýzy je zdokumentována současná marketingová komunikace podniku? - zodpovězeno v plném rozsahu doc. Ing. Robert Zich, Ph.D.: Kde v práci najdeme analýzu komunikace konkurence? - zodpovězeno v plném rozsahu Ing. Jan Pěta, Ph.D.: Nákladově stříhání zdarma dle vás nic nestojí. Jakým způsobem odměňujete toho, kdo stříhá? Mzda zaměstnance je pro společnost čím? - zodpovězeno v plném rozsahu Ing. Jan Pěta, Ph.D.: Využívala společnost možnosti státní podpory v době COVID-19 pandemie? - zodpovězeno v plném rozsahu Ing. Marcel Rolf Pfeifer, Ph.D.: U věrnostních karet v tabulce 6 máte uvedeno, že celkem stojí 3585 Kč. Přičemž ty karty posíláte poštou. Věrnostní program je tam zahrnut v částce 1312 Kč. Vyjde vám to? - zodpovězeno v plném rozsahu Ing. Jan Pěta, Ph.D.: Řešil jste v práci snížení tržeb? Vaše návrhy vás budou kromě uvedeného zhodnocení výdajů ještě něco stát. - zodpovězeno částečně Ing. Marcel Rolf Pfeifer, Ph.D.: Placená propagace na Facebooku je jenom na dva měsíce a potom se s tím končí? - zodpovězeno v plném rozsahu
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO