Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci vybrané maloobchodní jednotky. Práce je rozdělena na tři hlavní části. První část obsahuje vymezení teoretických východisek práce. Druhá část představuje analýzu současné situace prodejny. Na základě provedených analýz jsou ve třetí části vypracovány návrhy na zlepšení marketingové komunikace, které by měly vést ke zvýšení povědomí o prodejně a její nabídce a tím i ke zvýšení počtu zákazníků a posílení vztahů se stávajícími.
The master's thesis is focused on marketing communication of a selected retail unit. The thesis is divided into three main parts. The first part includes definition of the theoretical framework. The second part is an analysis of the current situation of the shop. Based on the results, improvement solutions in the marketing communication are proposed in the third part. The aim is to increase awareness of both the store and its goods, to aquire new cutomers and strenghten relations with the loyal cutomers.
Description
Citation
PAVLÍČKOVÁ, K. Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2021.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (předseda) doc. Ing. Radek Doskočil, Ph.D., MSc (místopředseda) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen) Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (člen) Ing. Karel Doubravský, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2021-06-10
Defence
Otázky vedoucího - odpovězeno Otázky oponenta - odpovězeno doc. Doskočil - Z jakých analýz vyšlo, že zmíněné návrhy jsou nejideálnější? Proč je současné logo nevyhovující a zastaralé? - Odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO