Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace na sociálních sítích

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací. První část práce je zaměřena na teoretické a všeobecné pojetí marketingu a marketingové komunikace, komunikačního mixu a marketingu na sociálních sítích. V druhé části je zpracována praktická část, kde je proveden průzkum v oblasti influencer marketingu, a jsou doporučeny návrhy ke zlepšení činnosti influencerů vůči sledujícím, a především k inspiraci společností nevyužívající tuto formu propagace na sociálních sítích.
This thesis deals with marketing communication. The first part of the work is focused on the theoretical and general concept of marketing, communication mix and marketing communication on social networks. In the second part of thesis is realized a survey in the field of influencer marketing and there are recommended suggestions for improving the activity of influencers towards followers, and especially suggestions inspiring companies that do not use this form of promotion on social networks.
Description
Citation
ŠEDIVÁ, Z. Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace na sociálních sítích [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2021.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (předseda) doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (místopředseda) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen) Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (člen) Ing. Karel Doubravský, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2021-06-11
Defence
Otázky vedoucího - odpovězeno Otázky oponenta - odpovězeno Ph.D. Doubravský - Je v práci vysvětlena definice influencera? Existuji již taková definice? Jaký je rozdíl mezi influencerem a youtuberem? - Odpovězeno Ph.D. Kaňovská - Co byla pro Vás nejnáročnější část v rámci práce? - Odpovězeno doc. Zinecker - Zabývá se teorie rozdílem ovlivňování a manipulací? Existují tendence trh influencerů regulovat? - Částečně odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO