Marketingová komunikace společnosti v oblasti vzdělávání

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci společnosti Naše děti, o.p.s. Seznamuje se současnou strukturou komunikačního mixu a zaměřuje se především na online propagaci. Na základě vhodně zvolených analýz, poskytuje doporučení a návrhy na zlepšení současné marketingové komunikace společnosti.
The master´s thesis focuses on the marketing communication of Naše děti, o.p.s. It introduces the current structure of the communication mix and focuses primarily on online promotion. Based on properly selected analyzes, provides recommendations and suggestions to improve company´s current marketing communications.
Description
Citation
MARKOVÁ, N. Marketingová komunikace společnosti v oblasti vzdělávání [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2021.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Řízení a ekonomika podniku
Comittee
prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (předseda) doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (místopředseda) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen) Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (člen) Ing. Karel Doubravský, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2021-06-09
Defence
Dotazy vedoucího - odpovězeno Dotazy oponenta - odpovězeno doc. Zinecker - Jaká je ochota vlastníka uplatnit návrhy v praxi? Jaký je konkrétní důvod zvolení právní formy společnosti?- Odpovězeno prof. Jurová - Jaký je Váš názor na návrh dětských skupin / jeslí? Byl proveden průzkum rodin dětí?- Odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO