Návrh změn marketingového mixu v mezinárodní poradenské společnosti

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Táto diplomová práca spracováva súčasny stav marketingového mixu vybranej spoločnosti, zameranej na poradenstvo v projektovom riadení. Na základe vysledkov marketingovych analyz vonkajšieho a vnútorného prostredia spoločnosti sú navrhnuté riešenia na zlepšenie prvkov marketingového mixu spoločnosti.
This diploma thesis is focused on the current state of the marketing mix of a chosen company focused on project management consulting. Solutions to improve the marketing mix of this company are proposed based on the results of marketing analyses of the external and internal environment of the company.
Description
Citation
ŠENKOVÁ, M. Návrh změn marketingového mixu v mezinárodní poradenské společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2021.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
sk
Study field
bez specializace
Comittee
doc. RNDr. Bedřich Půža, CSc. (předseda) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (místopředseda) Ing. Kateřina Fojtů, Ph.D. (člen) Ing. Veronika Bumberová, Ph.D. (člen) Ing. Jan Luhan, Ph.D., MSc (člen)
Date of acceptance
2021-06-15
Defence
Otázky vedoucího Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. - Odpovězeno Otázky oponenta Ing. Ľubomír Slocík - Odpovězeno Otázky dalších členů komise: Ing. Veronika Bumberová, Ph.D. - Společnost je mizinárodní, kde se nachází mateřskáý psolečnost? Byla společnost analyzována jako celek? - Odpovězeno - Víte o nějakých alternativních strategiích? - Odpovězeno - Na základě čeho máte určené predikce tržeb? - Odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO