Návrh komunikačního mixu společnosti při vstupu na zahraniční trh

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato diplomová práce je zaměřena na komunikační mix společnosti pana Hobzy, která se zabývá ruční výrobou dřevěných květin. Jelikož firma doposud žádné formy komunikačního mixu nevyužívá, jsou návrhy zhotoveny pro tuzemský trh, a následně budou také využity pro vstup na trh zahraniční. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretické, analytické a návrhové. Jejím cílem je vytvoření co nejefektivnější komunikace za účelem zvýšení povědomí na tuzemském a zahraničním trhu.
This diploma thesis is focused on the communication mix of Mr. Hobza’s company, which is interested in the handmaking of wooden flowers. The company doesn’t use any forms of communication mix so far, so the proposals are made for the domestic market and will be used also for the foreign market. The thesis is divided into three parts. Theoretical, analytical and proposal part. The main goal is to design the most effective communication so the company will be better known in the domestic and foreign market.
Description
Citation
HOBZA, D. Návrh komunikačního mixu společnosti při vstupu na zahraniční trh [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2021.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
bez specializace
Comittee
doc. RNDr. Bedřich Půža, CSc. (předseda) doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (místopředseda) Ing. Kateřina Fojtů, Ph.D. (člen) Ing. Veronika Bumberová, Ph.D. (člen) Ing. Jan Luhan, Ph.D., MSc (člen)
Date of acceptance
2021-06-15
Defence
Otázky vedoucího doc. Chlebovský: 1. V závěru práce zmiňujete v obecné rovině některá rizika spojená s realizací návrhů. Která jsou podle vás nejvýznamnější a proč? Jak je eliminovat? - Odpovězeno Otázky oponenta Ing. Schüller, Ph. D.: Obdobná otázka jako od vedoucího - Odpovězeno Otázky dalších členů komise: Ing. Fojtů, Ph. D.: Kdo je vaše cílová skupina? Jak s nimi komunikujete? - Odpovězeno Ing. Bumberová, Ph. D.: - Jak jste zpracoval SWOT analýzu, že jste se dostal do mínusu? - Částečně odpovězeno - Víte k čemu slouží Porterova analýza? - Částečně odpovězeno - O jakých nákladech mluvíme ve vaší práci? Máte tam náklady na zaměstnance? - Částečně odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO