Návrh marketingové strategie vybraného českého podniku s expanzí na zahraniční trh

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku vstupu vybraného českého podniku na zahraniční trh. Tento podnik sídlí ve Znojmě a jeho hlavním předmětem podnikání je pronájem svatebních šatů. Práce je rozdělena na tři hlavní části. První část tvoří teoretický rámec, který se skládá ze základních pojmů řešené problematiky. Následně navazuje analytická část, kterou tvoří charakteristika společnosti a analýza vnějšího a vnitřního prostředí. Poslední část navazující na části předchozí se skládá z vlastních návrhů tvořené pro vstup vybraného českého podniku na zahraniční trh.
This diploma thesis is focused on the issue of entry of a selected Czech company into the foreign market. This company is based in Znojmo and its main business is the rental of wedding dresses. The work is divided into three main parts. The first part forms a theoretical framework, which consists of basic concepts of the problem. This is followed by an analytical part, which consists of the characteristics of the company and an analysis of the external and internal environment. The last part, following the previous part, consists of own proposals created for the entry of a selected Czech company into the foreign market.
Description
Citation
VESELÁ, M. Návrh marketingové strategie vybraného českého podniku s expanzí na zahraniční trh [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2021.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
bez specializace
Comittee
prof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. (předseda) doc. Ing. Vít Novotný, Ph.D. (místopředseda) Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen) Ing. Roman Ptáček, Ph.D. (člen) Ing. Jana Hornungová, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2021-06-15
Defence
otázky vedoucího - zodpovězeno otázky oponenta - zodpovězeno doc. Ing. Vít Novotný, Ph.D. - Oslovila jste i ženy, které se budou vdávat podruhé? Zodpovězeno. prof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. - Slováci mají nižší životní úroveň. Počítala jste s touto eventualitou? Zodpovězeno. Kde plánujete vybudovat prodejnu na Slovensku? Zodpovězeno. Ing. Roman Ptáček, Ph.D. - Uvádíte, že pořizovací náklady jsou 1,5 mil. Kč. Kde firma vezme tyto finanční prostředky? Zodpovězeno.
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO