Prodloužení ul. Podnikatelské v Brně

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstract
Bakalářská práce se v první části zabývá prodloužením ulice Podnikatelská v Brně k Palackého třídě a v druhé části prověřením navazujících úprav dopravní sítě, zejména pro možnost jízdy z ulice Podnikatelské na Sportovní a naopak.
The subject of this bachelor thesis is firstly the extension of Podnikatelská Street in Brno to Palackého Avenue, and secondly an assessment of further road infrastructure adjustments especially for the connection of Podnikatelská and Sportovní Street.
Description
Citation
ČÍŽEK, D. Prodloužení ul. Podnikatelské v Brně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební. 2021.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Konstrukce a dopravní stavby
Comittee
doc. Ing. Dušan Stehlík, Ph.D. - předseda, Ing. Martin Smělý, Ph.D. - místopředseda, Ing. Petr Veselý - tajemník, Ing. Ondřej Dašek, Ph.D. - člen, Ing. Martin Všetečka, Ph.D. - člen, Ing. Jiří Čepil - člen,
Date of acceptance
2021-06-16
Defence
Student představil v deseti minutách svou bakalářskou práci na téma prodloužení ul. Podnikatelské v Brně. Poté zodpověděl na otázky oponenta: Otázka: Zamýšlel jste nad kapacitou navržených křižovatek? Neovlivní navržené křižovatky plynulost provozu na komunikaci Hradecká? Odpověď: Připojovací pruhy jsou u první křižovatky podle studenta dostatečně dlouhé, což zajistí kapacitu. Komise měla několik připomínek. U druhé křižovatky byla diskuze stejná. Otázka: Nebude na autobusové zastávce ve směru k ulici Purkyňova docházet ke kolizím mezi chodci a cyklisty? Jak byste tento prostor upravil? Odpověď: Doplnění o sloupky a signálního pás k přirozené vodící linii. Otázka: Křižovatka Podnikatelská - Hudcova je navržena jako styková s plánem přestavby na průsečnou. Jak byste realizoval levé odbočení z Podnikatelské k budoucí zástavbě? Odpověď: Záleží na kapacitě sjezdu při realizaci v budoucnosti. Při malé vytíženosti křižovatka s lehkou úpravou splní podmínky. Otázka: Z jakého důvodu jste na sjezdech do areálů někde navrhoval místa pro přecházení a jinde přechod pro chodce? Odpověď: Z důvodu různé vytíženosti jednotlivých sjezdů. Otázka: Z jakého důvodu nahrazujete levé odbočení U-turnem? Odpověď: Z důvodu bezpečnosti. Otázka: V závěrečném hodnocení variant by bylo vhodnější posoudit jednotlivé varianty podle kritérií v tabulce. Jaká kritéria by jste použil? Odpověď: Podle dopravní efektivity, ceny, a umístění. Otázka: Oponent měl připomínky k hmatovým úpravám. Odpověď: Diskuze: Otázka: Proč nebyla navržena okružní křižovatka? Odpověď: Okružní křižovatka byla jednou z variant, která nebyla na konci detailně zpracována z důvodu záboru pozemků. Otázka: Proč jste zvolil variantu, kterou jste zvolil a ne jednu z předchozích variant, která se z prvního pohledu zdá smysluplnější? Odpověď: Z důvodu komplikace sjezdů ve vysokých rychlostech byla tato varianta zavržena v ranném návrhu.
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO