Strategické a marketingové plánování ve stavebním podniku

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstract
Hlavním cílem bakalářské práce je teoreticky popsat strategické a marketingové plánování ve stavebním podniku a následně tyto získané poznatky z části teoretické, aplikovat v části praktické, při tvorbě marketingového plánu pro konkrétní stavební společnost.
The main aim of this bachelor thesis is to theoretically describe strategic and marketing planning in a construction company and this knowledge from theoretical part, apply in the practical part, in creating a marketing plan for specific construction company.
Description
Citation
MÓR, K. Strategické a marketingové plánování ve stavebním podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební. 2021.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Management stavebnictví
Comittee
doc. Ing. Zdeňka Konečná, Ph.D. - předseda, doc. Ing. Vít Hromádka, Ph.D. - místopředseda, Ing. Jakub Sabo - tajemník, Ing. et Ing. Dušan Chovanec, Ph.D. - člen, Ing. Ondřej Fuciman, Ph.D. - člen, Ing. Zdeněk Krejza, Ph.D. - člen, PhDr. Dana Linkeschová, CSc. - člen, Ing. Jana Nováková - člen,
Date of acceptance
2021-06-16
Defence
Závěrečnou práci obhajoval jasně a srozumitelně. Z jeho přednesu bylo patrné, že k úkolům, které řešil, přistupoval zodpovědně. Na otázky členů komise odpověděl pohotově a s přehledem. Rovněž na doplňkové otázky od vedoucího závěrečné práce a oponenta odpověděl správně a jasně. Státní zkušební komise závěrem konstatovala, že student svou závěrečnou práci obhájil na výborné požadované úrovni.
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO