ICT ve strategickém řízení podniků

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
D
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Náplňou diplomovej práce bude návrh business stratégie pre spoločnosť pôsobiacu v oblasti digitálneho dizajnu s dôrazom na využitie ICT podpory navrhnutej stratégie. Práca je rozdelená do troch základných častí – časti teoretickej, v ktorej bude vymedzenie teoretických východísk charakterizujúcich stratégiu a jej implementáciu v súvislosti s ICT. V druhej časti bude analýza vnútorného a vonkajšieho prostredia podniku za účelom získania podkladov pre rozhodovanie v návrhovej časti práce. Tretia, návrhová časť bude venovaná vymedzeniu business stratégie a implementácie ICT na jej podporu.
The target of the thesis will be to propose a business strategy for a company operating in the field of digital design with emphasis on the use of ICT support for the proposed strategy. The thesis is divided into three basic parts. The first one is the theoretical part which will outline the theoretical basis characterizing the strategy and its implementation in connection with ICT. The second part will be an analysis of the internal and external environment of the company in order to obtain the basis for decision-making in the design part of the thesis. The third, design part will be devoted to the definition of business strategy and implementation of ICT to support it.
Description
Citation
PRIŠČÁK, M. ICT ve strategickém řízení podniků [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2021.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
sk
Study field
Informační management
Comittee
prof. Ing. Petr Dostál, CSc. (předseda) doc. Ing. Vít Novotný, Ph.D. (místopředseda) Ing. Viktor Ondrák, Ph.D. (člen) Ing. Lenka Smolíková, Ph.D. (člen) Mgr. Martina Bobalová, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2021-06-16
Defence
Otázka vedoucí – odpovězeno Otázka oponent – odpovězeno Ing. Ondrák – Zdůvodněte stanovení nejprodávanějšího produktu pro zákazníky ve věku 20 až 40 let. odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO