On-line marketingová komunikace

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Bakalářská práce je zaměřena na online marketingovou komunikaci kosmetického studia L&N beauty lounge. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy, pomocí kterých je poté vypracována analytická část, která vyhodnocuje současnou situaci společnosti. Na základě těchto analýz a dotazníkového šetření jsou předloženy vlastní návrhy na zlepšení online marketingové komunikace.
The bachelor thesis is focused on the online marketing communication of the cosmetic studio L&N beauty lounge. The theoretical part explains the basic concepts, which are then used to develop an analytical part, which evaluates the current situation of the company. Based on these analysis and a questionnaire survey, own suggestions for improving online marketing communication are presented.
Description
Citation
KAŠPAŘÍKOVÁ, M. On-line marketingová komunikace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2021.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
bez specializace
Comittee
prof. Ing. Tomáš Meluzín, Ph.D. (předseda) prof. Ing. et Ing. Stanislav Škapa, Ph.D. (místopředseda) Ing. Jana Hornungová, Ph.D. (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen) Ing. Tomáš Poláček, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2021-06-22
Defence
Otázky vedoucího: odpovězeno Otázky oponenta: odpovězeno doc. Škapa: Proč jste využila metodu FMEA?. částečně odpovězeno Ing. Hornungová: Máte stanovené návrhy a náklady, je to pro majitelku částka likvidační? odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO