Analýza a návrh digitální propagace společnosti

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Bakalářská práce se zaměřuje na vymezení problematiky internetové reklamy. Specifikuje způsoby propagace na internetu a nástroje na práci s internetovou reklamou a její vyhodnocování. Obsahuje analýzy aktuálního stavu a návrhy vylepšení v propagaci konkrétní společnosti, které bude možné implementovat v praxi.
The bachelor's thesis focuses on defining the issue of Internet advertising. It specifies the methods of promotion on the Internet and tools for working with Internet advertising and its evaluation. It contains analyses of the current state and suggestions for improvements in the promotion of a particular company, which will be possible to implement in practice.
Description
Citation
BALAŠČÁK, M. Analýza a návrh digitální propagace společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2021.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
sk
Study field
Manažerská informatika
Comittee
prof. Ing. et Ing. Stanislav Škapa, Ph.D. (předseda) Ing. Lenka Smolíková, Ph.D. (místopředseda) Ing. Jiří Kříž, Ph.D. (člen) Ing. Jan Luhan, Ph.D., MSc (člen) Ing. Karel Doubravský, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2021-06-21
Defence
Otázky: Oponent - odpovězeno Vedoucí - odpovězeno Doktorka Smolíková - Definujte jak jste charakterizoval cílovou skupinu pro cílení vašich návrhů digitální propagace? - odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO