Návrhy na rozšíření marketingové komunikace podniku

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci kavárny Férová Palačinkárna v Hradci Králové. V teoretické části práce jsou popsány základní definice a pojmy marketingu. Následuje analytická část a popis dnešní pandemické situace spojené s korona virem, která ovlivnila fungování společnosti Férová Palačinkárna. Na základě popsaných analýz a obdržených dat, bakalářská práce prezentuje doporučení pro zlepšení marketingové komunikace se zaměřením na zákazníky Férové Palačinkárny.
The bachelor’s thesis focuses on the marketing communication of the café Férová Palačinkárna in Hradec Králové. The thesis is based on definitions and terms defined in the theoretical section, which is followed by an analytical section and a description of today’s pandemic situation connected with the coronavirus and its influence on Férová Palačinkárna. Based on the described analysis and gained data, this thesis provides recommendation for improvements in marketing communication with a focus on the customers of Férová Palačinkárna.
Description
Citation
ULRICHOVÁ, V. Návrhy na rozšíření marketingové komunikace podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2021.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
en
Study field
Entrepreneurship and Small Business Development
Comittee
doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Zdeňka Konečná, Ph.D. (místopředseda) Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen) Ing. Marcel Rolf Pfeifer, Ph.D. (člen) Ing. Jan Luhan, Ph.D., MSc (člen)
Date of acceptance
2021-06-25
Defence
Supervisor´s questions - answered. Reviewer´s questions - answered. doc. Ing. Zdeňka Konečná, Ph.D. - Is there any demand for your products in the city? Answered. Why have you excluded, in the analysis of competitors, restaurants? Answered. Why do you propose the cooperation with Dáme jídlo? Answered. Is this cooperation profitable for you? Answered. Ing. Marcel Rolf Pfeifer, Ph.D. - Do really exist people who want to wait 40 minutes for the meal? Answered. Your statement that you are fair, it means that your prices are fair to customers? Answered. In the Calculation you didn´t include any crucial part - work. Please explain it. Answered.
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO