Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Bakalářská práce je zaměřená na marketingovou komunikaci společnosti Wellness Atrium s cílem podpořit oblast podpory prodeje a reklamy. Teoretická část je zaměřená na marketing, marketingovou komunikaci a podrobnější popis podpory prodeje a reklamy. Praktická část pojednává o představení společnosti a zároveň analyzuje současnou marketingovou situaci. Následně navrhovaná část vychází z provedených analýz, která obsahuje doporučené návrhy na zlepšení marketingové komunikace v oblasti podpory prodeje a reklamy
The bachelor thesis is focused on the marketing communication of the company Wellness Atrium in order to support the area of sales promotion and advertising. The theoretical part deals with marketing, marketing communication and more detailed description of sales promotion and advertising. The practical part deals with the introduction of the company and also analyzes the current marketing situation. Subsequently, the proposed part is based on the analysis, which contains recommended suggestions for improving marketing communication in the field of sales promotion and advertising.
Description
Citation
LÉSKOVÁ, V. Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2021.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
bez specializace
Comittee
prof. Ing. Marie Jurová, CSc. (předseda) doc. Ing. Marek Zinecker, Ph.D. (místopředseda) Ing. Veronika Bumberová, Ph.D. (člen) Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen) Ing. Tomáš Heralecký, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2021-06-24
Defence
otázky vedoucího - zodpovězeno otázky oponenta - zodpovězeno otázky komise: Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS.: Proč jste zvolila daný cílový segment, není příliš široký? - zodpovězeno Na základě jakých kritérií jste vybrala zkoumané konkurenty, nespadají do konkurence i lékařská zařízení? - zodpovězeno Uvádíte, že jste dotazníkovým šetřením získala 40 odpovědí, kolik bylo celkem respondentů, nebyl by pro tento počet respondentů lepší nástroj sběru dat? - zodpovězeno Ing. Tomáš Heralecký, Ph.D.: Proč jste pro propagaci zvolila tramvaj, na kterou využijete většinu rozpočtu? - zodpovězeno Dokážete odhadnout o kolik se po realizaci návrhů navýší tržby? - zodpovězeno Ing. Veronika Bumberová, Ph.D.: Dokážete vysvětlit návaznosti jednotlivých částí své práce? - zodpovězeno prof. Ing. Marie Jurová, CSc.: Zaměřuje se zkoumané centrum pouze na ženy? - zodpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO