Návrh reduktoru zážehového šestiválcového leteckého motoru

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství
Abstract
Práce se zabývá návrhem reduktoru pro šestiválcový letecký motor. Jsou zde zpracovány jednotlivé součásti reduktoru a následně jako sestava s klikovým hřídelem je řešeno torzní kmitání kompletní sestavy a stanoveny životnosti jednotlivých částí.
This thesis is about design of reducer for six-cylinder aircraft engine. There are processed every parts of reducer and the assembly with crankshaft, torsional vibration of complete assembly and calculation of service life of every individual part.
Description
Citation
NOVÁK, L. Návrh reduktoru zážehového šestiválcového leteckého motoru [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2013.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Automobilní a dopravní inženýrství
Comittee
prof. Ing. Stanislav Beroun, CSc. (předseda) prof. Ing. Václav Píštěk, DrSc. (místopředseda) Ing. David Kollhammer, Ph.D. (člen) Ing. Jiří Koláček (člen) Ing. Zdeněk Hinner (člen)
Date of acceptance
2013-06-12
Defence
Student seznámil komisi s průběhem řešení a výsledky své diplomové práce, zodpověděl otázky oponenta a v rámci rozpravy k diplomové práci zodpověděl následující dotazy zkušební komise. 1) Jak lze ovlivnit koncentraci napětí v nebezpečných místech na hřídeli? 2) Jak ovlivňuje torsní tlumič amplitudo-frekvenční charakteristiku jednoduché jednohmotové torsní soustavy? 3) V jakém provozním režimu pracuje pístový letecký motor a jak vypadá jeho spolupráce s vrtulí s ohledem na její charakteristiku?
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO