Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami ve vybrané společnosti

No Thumbnail Available
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami vybrané společnosti. V teoretické části jsou vymezeny problémy, vytyčeny cíle práce a nastíněna metodika řešení. Teoretická východiska vymezují hlavní pojmy, kterými jsou marketing, marketingový výzkum, marketing služeb a zákazník. V závěru je obsaženo zhodnocení. V praktické části je představena vybraná společnost a je proveden marketingový výzkum spokojenosti zákazníků. Cílem diplomové práce je návrh a vyhodnocení dotazníkového šetření zjišťujícího spokojenost a postoje a preference zákazníků s cílem zlepšit současnou situaci společnosti.
The diploma thesis deals with marketing research of customer satisfaction with the services provided by a selected company. The theoretical part defines the problems, sets out the objectives of the diploma thesis and outlines the methodology of the solution. Theoretical background defines the main concepts, which are marketing, marketing research, service marketing and customer. An evaluation is included in the conclusion. The practical part introduces the selected company and the marketing research of customer satisfaction is realized. The aim of the diploma thesis is the design and evaluation of a questionnaire survey to determine the satisfaction and attitudes and preferences of customers in order to improve the current situation of the company.
Description
Citation
JANKOVÁ, D. Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami ve vybrané společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
bez specializace
Comittee
prof. Ing. Alena Kocmanová, Ph.D. (předseda) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (místopředseda) Ing. Martin Mahel, Ph.D. (člen) RNDr. Zuzana Chvátalová, Ph.D. (člen) Ing. Zdeňka Videcká, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2022-06-09
Defence
Otázky vedoucí práce – odpovězeno Otázky oponentky práce – odpovězeno Ing. Martin Mahel. Ph.D. – Proč považujete cestovní ruch za klíčové hospodářské odvětví EU? Proč máte zrušení EET uvedeno ve SWOT analýze jako příležitost? Jak veliký je potenciální trh pro analyzovanou společnost? - odpovězeno RNDr. Zuzana Chvátalová, Ph.D. – Jakou formou byl dotazník distribuován? - odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO