Rozvoj obchodních aktivit společnosti

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce se zabývá rozvojem obchodních aktivit výrobní společnosti Strojírna Oslavany, spol. s.r.o. na tuzemském i zahraničním trhu. Teoretická část zahrnuje nezbytná východiska a informace potřebné ke zpracování navazující části práce. Analytická část následně vyhodnocuje aktuální situaci vnějšího a vnitřního prostředí společnosti i zkoumaného trhu. Výsledek práce tvoří návrhy a doporučení pro rozvoj obchodních aktivit společnosti v rámci zavedení nového výrobku na trh.
This diploma thesis deals with the development of business activities of the production company Strojírna Oslavany, spol. s.r.o. on the domestic and foreign markets. The theoretical part includes the necessary starting points and information needed to process the follow-up part of the work. The analytical part then evaluates the current situation of the external and internal environment of the company and the researched market. The result of this work consists of proposals and recommendations for the development of the company's business activities in order to introduce a new product on the market.
Description
Citation
ŠKODOVÁ, K. Rozvoj obchodních aktivit společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
bez specializace
Comittee
prof. Ing. Alena Kocmanová, Ph.D. (předseda) doc. PhDr. Iveta Šimberová, Ph.D. (místopředseda) Ing. Martin Mahel, Ph.D. (člen) RNDr. Zuzana Chvátalová, Ph.D. (člen) Ing. Zdeňka Videcká, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2022-06-09
Defence
Otázky vedoucí práce – odpovězeno Otázky oponentky práce – odpovězeno prof. Ing. Alena Kocmanová, Ph.D. – Na základě čeho jste stanovila náklady na zavedení nového produktu? Jaká bude cena nového produktu? - odpovězeno Ing. Martin Mahel. Ph.D. – Považujete sociální sítě jako vhodný komunikační kanál na B2B trhu. – odpovězeno RNDr. Zuzana Chvátalová, Ph.D. – Jakých hodnot může pravděpodobnost nabývat? Můžete vysvětlit výpočty ve SWOT analýze? – odpovězeno Ing. Zdeňka Videcká, Ph.D. – Jaký je plánovaný objem výroby nového produktu? - odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO