Návrh na zlepšení marketingového mixu ve vybrané společnosti

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Diplomová práce se zabývá návrhy na zlepšení marketingového mixu ve společnosti TODOS Bratislava s.r.o. Práce je složená ze tří části a to teoretické, analytické a návrhové. Teoretická část se zabývá definice základních pojmů spojených s marketingem, marketingovým mixem a tvoří ucelený teoretický rámec práce. Analytická část práce se věnuje charakteristice společnosti, popisu její současné situace, analýze vnějšího a vnitřního prostředí, marketingovému mixu a také výsledky výzkumu. Návrhová část práce obsahuje na základě výsledků z analytické části návrhy na zlepšení marketingového mixu.
The diploma thesis focuses on improvement regarding marketing mix in TODOS Bratislava s.r.o. company. The thesis is composed of three parts. There is the theoretical part, analytical part and part with suggestions. Theoretical part focuses on definitions and basics connected with marketing, marketing mix and forms a comprehensive theoretical framework of the work. Analytical part is dedicated to characteristics of the company, current status of the company, internal and external analysis, marketing mix and research results. The last part contains suggestions to improve the marketing mix based on results from the analytical part.
Description
Citation
LEICHMANNOVÁ, T. Návrh na zlepšení marketingového mixu ve vybrané společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
bez specializace
Comittee
prof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. (předseda) doc. Ing. Radek Doskočil, Ph.D., MSc (místopředseda) Ing. Zdeňka Videcká, Ph.D. (člen) doc. Ing. František Bartes, CSc. (člen) Ing. Jana Hornungová, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2022-06-13
Defence
Otázky vedoucího - zodpovězeno. Otázky oponenta - zodpovězeno. prof. Ing. Oldřich Rejnuš, CSc. - V současnosti nejsou auta na trhu. Prosím přibližte, co se v současnosti děje na trhu a jak tato situace postihne firmu? Částečně zodpovězeno. doc. Ing. Radek Doskočil, Ph.D., MSc - V práci uvádíte ekonomické zhodnocení nákladových položek. Vysvětlete, z jakých podkladů jste vycházela při definování ekonomického zhodnocení Vašich návrhů. Zodpovězeno. Ing. Zdeňka Videcká, Ph.D. - V práci navrhujete doporučení "Zavedení sociálních sítí". Jaká je skladba zákazníků? Zodpovězeno. doc. Ing. František Bartes, CSc. - Ve SWOT analýze uvádíte silnou stránku "styl vedení pana ředitele". Proč vnímáte styl vedení jako silnou stránku? Neměla byste spíše uvést silnou kulturu organizace? Částečně zodpovězeno.
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO