Marketingový mix podniku

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
C
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Bakalářská práce je zaměřena na marketingový mix podniku Vranovská pláž s.r.o. Teoretická část udává definice základních pojmů jak marketingového mixu, tak dalších analýz, díky kterým je možné dosáhnout zlepšení úspěšnosti společnosti. Analytická část obsahuje analýzu nynější-ho stavu firmy a jejího marketingového mixu. V návrhové části jsou navrhnuty změny, díky kterým nastane zlepšení nynější situace společnosti a jejího marketingového mixu.
The bachelor thesis is focused on the marketing mix of the company Vranovská pláž s.r.o. The theoretical part gives definitions of basic concepts of both the marketing mix and other analyzes that can be used to improve the company's success. The analytical part contains an analysis of the current state of the company and its marketing mix. The last part proposes changes that will improve the current situation of the company and its marketing mix.
Description
Citation
DOSEDĚL, D. Marketingový mix podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
bez specializace
Comittee
doc. Ing. Vít Chlebovský, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Zdeňka Konečná, Ph.D. (místopředseda) Ing. František Milichovský, Ph.D., MBA, DiS. (člen) Ing. Pavel Mráček, Ph.D. (člen) Mgr. Štěpán Konečný, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2022-06-16
Defence
Otázky vedoucího - odpovězeno Otázky oponenta - odpovězeno Ing. Mráček: Jak bude probíhat distribuce letáků? - odpovězeno doc. Konečná: Zmiňujete i zahraniční cílové trhy, o jaké trhy se jedná a jak budou osloveny? Plánujete využít personalizace při oslovení potenciálních zákazníků? - odpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO