Návrh stropní konstrukce základní školy

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
D
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstract
V teoretické se bakalářská práce zabývá liniově podepřené křížem vyztužené desky. V praktické části se zabývá se návrhem a posouzením vybraných prvků základní školy. Mezi tyto prvky patří deska nad 1.NP, deska nad 2.NP, schodiště a posouzení zděného pilíře. Výpočet vnitřních sil proveden pomocí studentské verze programu SCIA engineer 21.1 a porovnán s ručním výpočtem. Součástí práce je i výkresová dokumentace pro výše zmíněné prvky. Při výpočtu bylo postupováno dle platných norem.
In the theoretical, the bachelor´s thesis deals with line-supported plate. The practical part deals with thw design and assessment of primary school These elements include a plate above the floor, a plate above the 2nd floor, a staicase and an assessment and an assessment of a brick pillar. The calculation of internal forces is performed using the student version of the SCIA engineer 21.1 program and compared with the manual calculation. Part of work i salso drawing documentation for the above mentioned elements. The calculation was carried out according to the valid standart.
Description
Citation
MOŠTĚK, P. Návrh stropní konstrukce základní školy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební. 2022.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Konstrukce a dopravní stavby
Comittee
doc. Ing. Ivana Laníková, Ph.D. - předseda, doc. Ing. František Girgle, Ph.D. - místopředseda, Ing. Dorde Čairović, Ph.D. - tajemník, Ing. Pavlína Zlámalová - tajemník, Ing. Jan Klodner - člen, Ing. Petr Šimůnek, Ph.D. - člen, Ing. Vojtěch Kostiha, Ph.D. - člen, Ing. Dorde Čairović, Ph.D. - člen,
Date of acceptance
2022-06-15
Defence
Student prezentoval výsledky své bakalářské práce před komisí a následně reagoval na připomínky oponenta. Dotazy k bakalářské práci: Ing. Kostiha – Jakým způsobem jste vytvořili kombinační pravidla ve výpočetním modelu? – student odpověděl doc. Girgle – Jakým způsobem byste provedli betonový pilíř, když jste ho uložili na zděný parapet? – student odpověděl s dopomocí Ing. Kostiha – Jakým způsobem by na stavbě určili polohu výztuží, když nejsou ve výkresech nikde zakótovány? – student odpověděl doc. Girgle – Proč byl použit schodišťový trám, když byste mohli schodišťovou podestu až do zděné obvodové zdi? – student odpověděl
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO