Studie obchvatu Čelákovic

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstract
Předmětem bakalářské práce je studie obchvatu ve městě Čelákovice. Důvodem pro vybudování tohoto obchvatu je odklonění tranzitní dopravy, zlepšení kvality ovzduší v ulicích Mochovská a Masarykova v tomto městě. Nová komunikace, která vede podél města je navržena s kategorijní šířkou S9,5/90. Z důvodu bezpečnosti a plynulosti dopravy došlo ve variantách ke křížení s účelovými komunikacemi a byly zde zavedeny i přeložky pro napojení stávající komunikace k obchvatu. V této studii bylo vytvořeno 6 variant, z toho dvě varianty byly zpracovány podrobněji.
The subject of the bachelor thesis is the study of the bypass in the town of Čelákovice. The reason for building this bypass is to divert transit traffic, improve air quality in Mochovská and Masarykova streets in this town. The new road that runs along the city is designed with a category width of S9,5 / 90. For reasons of safety and fluidity, there was a crossing with special-purpose roads in the variants, and relocations were also introduced to connect the existing road to the bypass. In this study, 6 variants were created, of which two variants were processed in more detail.
Description
Citation
HNĚVSA, F. Studie obchvatu Čelákovic [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební. 2022.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Konstrukce a dopravní stavby
Comittee
doc. Dr. Ing. Michal Varaus - předseda, Ing. Michal Kosňovský, Ph.D. - místopředseda, Ing. Karel Spies - tajemník, Ing. Jiří Apeltauer, Ph.D. - člen, Ing. Pavel Šperka - člen, Ing. Jiří Čepil, Ph.D. - člen,
Date of acceptance
2022-06-14
Defence
Student si připravil prezentaci na téma "Studie obchvatu Čelákovic". Student v úvodu podrobně popsal stávající stav v jím navrhovaného úseku a nevhodnost aktuálního řešení. Dále v prezentaci uvedl několik variant návrhu, přičemž dále zpracoval vybrané dvě varianty. Dále pak uvedl vybrané detaily a podrobně popsal řešení těchto detailů v daných variantách (nadjezdy, křížení apod.). V druhé části práce uvedl vybrané vzorové příčné řezy a v závěru shrnul vhodně svou práci. Na otázky oponenta týkající se "napojení účelové komunikace v km 0,3, resp. jeho šikmost a dále pak napojení polní cesty v km 4.3, kde by bylo vhodnější vstřícné umístění ke stykové křižovatce" odpověděl v pořádku. Na doplňující otázky komise ohledně vjezdu vozidel odpověděl bez problému, ohledně otázky na přednosti v jízdě v navrhované křižovatce odpověděl průměrně za pomoci nákresu na tabuli.
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO