Dear Dream Diary

Abstract
Vizuální zpracování zápisků z mého snového diáře, výjevy na pokraji reality a snu. Vidím situace a události, o kterých někdy nevím, zda se staly, teprve se stanou, nebo jsou jen sny. Ležím v peřinách a vidím vize na pokraji reality a něčeho absurdního, obrazy tančí kolem mne v noční temnotě a zhmotňují se v ranním světle mého pokoje na plátně bílých stěn.
Visual representation of my dream diary, images on the edge of reality and dreams. I see moments and events that I am sometimes not sure if they have already happened, they are yet to come or they are just a dream. I lay in my bed and I see visions in between reality and something absurd, images dance around me in the dark of the night and take a form in the morning light of my room on the canvas of white walls.
Description
Citation
FIEDLEROVÁ, M. Dear Dream Diary [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta výtvarných umění. .
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Výtvarná tvorba
Comittee
MgA. Patricie Fexová, Ph.D. (předseda) MgA. Veronika Vlková (člen) doc. MgA. Vasil Artamonov (člen) doc. MgA. Luděk Rathouský (člen) prof. MgA. Petr Kvíčala (člen) MgA. Marie Štindlová (člen) MgA. Ondřej Homola (člen) Mgr. Jana Písaříková, Ph.D. (člen) Mgr. Pavel Kubesa (člen) MgA. Alice Nikitinová (člen)
Date of acceptance
Defence
Studentka v úvodu představuje svou bakalářskou práci, následují posudky vedoucí a oponentky (se shodným návrhem klasifikace B). Studentka následně reaguje na dotaz z posudků týkající se vztahu práce k surrealismu. Studentka akcentuje záměrnou ambivalenci vyznění obrazů, čímž reaguje i na dotaz, jak je to s pozitivním vyzněním zpracování negativních pocitů. V rozpravě se A. Nikitinová pozastavuje u reprezentovaných tvarů a uvažuje o jejich autenticitě. P. Fexová komentuje uhlazenost malby a ptá se, jak kvalita malby reflektuje fyzickou zkušenost spánkové deprivace. O. Homola se ptá na barevnost – ta by měla být podle studentky reálným zachycením vizuální percepce v situaci pokusů o usnutí se zavřenýma očima. Studentka reaguje také na dotaz týkající se velikosti a samotné volby malířského média (proč ne kresba?). Širší shoda je na tom, že volba průmyslově předpřipravených pláten pro zvolené téma nebyla šťastná. Další rozprava se vede o nespavosti obecně a motivaci k práci na straně studentky.
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO