Návrh aplikace pro callcentrum

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Bakalárska práca sa zameriava na tvorbu webovej aplikácie pre callcentrum, teda je zameraná najmä na prácu operátorov. Práca obsahuje analýzu súčasnej situácie ako spoločnosti tak aj situácie na trhu. Návrh obsahuje prípady užitia aplikácie, používateľské a administrátorské rozhranie, návrh databáze. Záver sa venuje ekonomickému zhodnoteniu návrhu.
The bachelor's work focuses on the creation of a web application for the call center, that is mainly focused on the work of operators. The work contains an analysis of the current situation of both the company and the market situation. The design includes application use cases, user and administrative interface, database design. The conclusion deals with the economic evaluation of the proposal.
Description
Citation
MAJEROVÁ, V. Návrh aplikace pro callcentrum [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
sk
Study field
bez specializace
Comittee
prof. Ing. Petr Dostál, CSc. (předseda) doc. András Rontó (místopředseda) Ing. Rostislav Tesař (člen) Ing. Bernard Neuwirth, Ph.D., MSc (člen) Ing. Petr Sedlák (člen)
Date of acceptance
2022-06-17
Defence
Otázky vedoucího - nejsou Otázky oponenta - zodpovězeno Otázky komise: Ing. Bernard Neuwirth, Ph.D., MSc: V práci máte uvedený vývojový diagram. Popište ho. Kolik vstupů a výstupů mohou mít jaké bloky? - zodpovězeno
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO