Návrh rozvoje nové značky pro vlastní podnikatelský projekt

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
A
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract
Bakalářská práce se zaměřuje na strategický rozvoj mé značky, Pastelle Apparel, která se pohybuje na trhu se stylovým, značkovým oblečením. Značka se nachází na úplném začátku své existence, proto tato práce postihuje veškeré aspekty jejího vzniku, společně s kompletní vizí její realizace. K dosažení a navržení konečné podoby značky je využita řada teoretických modelů a výzkumných metod zaměřených jednak na samotný koncept značky, na charakter zákazníka, jejich vnímání naší značky a následně náhled na konkurenci na tomto trhu. Výsledky a uplatněné metodika jsou klíčové pro realizaci a navržení konečné podoby mé značky.
The bachelor's thesis focuses on the strategic development of my brand, Pastelle Apparel which is positioned in a niche part of the clothing market. The brand is currently in its conceptual stage; thus, this thesis covers all aspects behind this brand, together with a complete vision for its creation. To reach this desired goal, several theoretical models, methods, and experiments were conducted to first create the brand itself on a theoretical level, second to gauge customer interest, and third to analyze the competition on the market. These methods together with my vision for this brand are key to the successful creation of my brand.
Description
Citation
ŠVIHA, R. Návrh rozvoje nové značky pro vlastní podnikatelský projekt [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2022.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
en
Study field
Entrepreneurship and Small Business Development
Comittee
doc. Ing. Robert Zich, Ph.D. (předseda) doc. Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. (místopředseda) Ing. Veronika Bumberová, Ph.D. (člen) Ing. David Schüller, Ph.D. (člen) Ing. Miroslav Mandel (člen)
Date of acceptance
2022-06-17
Defence
Supervisor´s questions - answered. Reviewer´s questions - answered. Ing. David Schüller, Ph.D. - With how many influencers would you like to cooperate and how many followers they can address? What are costs for influencers? Answered. doc. Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D. - Where and for how long do you plan to open pop-up stores which you mention on page 75? Answered. Ing. Miroslav Mandel - How much will be the beggining investments? Answered. Will money comes from investors? Answered. Ing. Veronika Bumberová, Ph.D. - During you were analyzing you have found the company with similar coloured name and composition (logo), did you make any steps in this area? Answered.
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO