Sjednocení a zpřístupnění informací a ovládání arén LaserGame

Loading...
Thumbnail Image
Date
ORCID
Mark
B
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstract
V práci se zabývám tvorbou systému pro hráče a provozovatele rozrůstajícího se sportu LaserGame. Hlavní motivací pro tvorbu takového systému je vytvoření společné komunity napříč různými arénami, nehledě na výrobce jejich LaserGame vybavení. Hotová aplikace bude pracovat s výsledky různých systémů, poskytne detailnější statistiky a nástroje pro arény, které doplní možnosti systému výrobce.      Jako řešení byla vytvořena webová aplikace, která je distribuovaná v Docker kontejnerech v jednotlivých arénách. Jednotlivé aplikace navíc komunikují pomocí REST API s jedním centrálním serverem, který výsledky shromažďuje.      Vytvořený systém již splňuje všechny základní požadavky pro systém Evo5 výrobce LaserMaxx. Zpracovává výsledky, prezentuje je v jednoduché, vizuálně atraktivní formě hráčům a synchronizuje výsledky na veřejný portál. Ze strany hráčů jsou na změny velmi pozitivní ohlasy.
In this work, I deal with creating a system for players and operators of the growing sport LaserGame. The primary motivation for creating such a system is creating a shared community across different arenas, regardless of the manufacturer of their LaserGame equipment. The finished application will work with the scores of various systems and provide more detailed statistics and tools for arenas that extend the capabilities of the manufacturer's design.       A web application was created and distributed in Docker containers in individual arenas as a solution. In addition, individual applications communicate using a REST API with one central server that collects the results.       The created system already meets all the basic requirements for the Evo5 system manufactured by LaserMaxx. It processes the results, presents them in a simple, visually attractive form to the players and synchronises the results on a public portal. There is a very positive response from the players to the changes.
Description
Citation
VOJÍK, T. Sjednocení a zpřístupnění informací a ovládání arén LaserGame [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2022.
Document type
Document version
Date of access to the full text
Language of document
cs
Study field
Informační technologie
Comittee
prof. Ing. Adam Herout, Ph.D. (předseda) doc. Mgr. Adam Rogalewicz, Ph.D. (místopředseda) Ing. Michal Bidlo, Ph.D. (člen) doc. RNDr. Dana Hliněná, Ph.D. (člen) Ing. Miloš Musil, Ph.D. (člen)
Date of acceptance
2022-06-16
Defence
Student nejprve prezentoval výsledky, kterých dosáhl v rámci své práce. Komise se poté seznámila s hodnocením vedoucího a posudkem oponenta práce. Student následně odpověděl na otázky oponenta a na další otázky přítomných. Komise se na základě posudku oponenta, hodnocení vedoucího, přednesené prezentace a odpovědí studenta na položené otázky rozhodla práci hodnotit stupněm B. Otázky u obhajoby: Co vše by obnášelo rozšíření Vašeho řešení na další systém LaserGame (např. v teorii popsaný Laserforce)? Jak by byly jednotlivé části takového rozšíření složité? Jak je vaše řešení napojeno na systém v aréně?
Result of defence
práce byla úspěšně obhájena
Document licence
Standardní licenční smlouva - přístup k plnému textu bez omezení
DOI
Collections
Citace PRO